آموزش زبان انگلیسی

ساخت وبلاگ

نمونه سوالات را آموزش زبان انلاین حل کنید

سعی کنید حداقل از پنج سال گذشته مقالات پرسشنامه را حل کنید ، زیرا به شما کمک می کند از قالب پرسشنامه و علائم اختصاص یافته به هر بخش اطلاعات کسب کنید.

در مورد طرح و مضامین شخصیت های اصلی یادداشت برداری کنید.

در بخش نثر یا شعر مقاله انگلیسی CSE Class 12 ، یادداشت برداری در مورد شخصیت های اصلی و همچنین مضامین اصلی مهم است.

همچنین ، در حالی که استفاده از نقل قول ها به شما کمک می کند امتیاز بیشتری کسب کنید ، اگر مطمئن نیستید نقل قول نکنید ، زیرا یک نقل قول اشتباه قطعاً توجه یک محقق را به خود جلب می کند.

نکات مهم را در پاسخ های خود برجسته کنید.

در بخش نثر و شعر ، نکات مهم را در پاسخ خود برجسته کنید. از اشتباهات املایی خودداری کنید.

پاسخ صحیح پر از غلط املایی کیفیت جواب را فرض می کند.

یادگیری انتخابی برای یادگیری لغات انگلیسی ایده بدی است.

به هر فصل یا شعر توجه کنید. حتی اگر یک فصل خاص را خیلی دشوار می دانید ، بدون اینکه حداقل دو یا سه بار آن را بخوانید از آن صرف نظر کنید. روش خوبی برای یادگیری لغات انگلیسی است

در کتاب های درسی آویز نشوید تا کتاب های درسی و یادداشت های کلاس را نادیده بگیرید. به هر سه موضوع یکسان بدهید.
حتماً هر روز مرور کنید تا مطالب روز قبل یا هفته گذشته را فراموش نکنید.

مدیریت زمان در کلاس زبان انلاین بسیار مهم است

ابتدا تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید به هر بخش از مقاله CSE Class 12 به زبان انگلیسی اختصاص دهید ، و سپس وقت بگذارید تا تصمیم بگیرید که چه زمانی س questionsال ها را نمونه بگیرید.

دانش آموزانی هستند که کارشان را تمام نمی کنند چون وقتشان تمام شده است.

از منابع آنلاین رایگان نهایت استفاده را ببرید

صدها منبع آنلاین رایگان برای معلمان آنلاین انگلیسی و دانشجویان آنها وجود دارد. ما در حال حاضر چندین منبع مفید را ذکر کرده ایم ، از جمله Slack ، Google Hangouts ، Google Docs.

برای درسهای مبتنی بر ویدئو ، از جریان جیمی کدی یا فیلم انگلیسی از کایران دوناگی دیدن کنید.
برای منابع تمرین گوش دادن مقاله ما را بخوانید: با این پادکست ها به دانش آموزان کمک کنید مهارت های گوش دادن خود را بهبود ببخشند.
و برای منابع انگلیسی تجاری ، پست وبلاگ ما را بخوانید: چهار منبع رایگان برای معلمان انگلیسی تجارت.
همچنین ممکن است به این 18 منبع انگلیسی آنلاین که در Linguabanca به اشتراک گذاشته شده اند علاقه مند باشید.

با سایر معلمان انگلیسی همکاری کنید

بسیاری از معلمان آنلاین احساس می کنند که کمی منزوی هستند. بهتر است به جلسات محلی یا انجمن های آنلاین بپیوندید. در آنجا می توانید نکاتی را به اشتراک بگذارید ، با معلمان دیگر صحبت کنید و تجربه کارکنان را داشته باشید - فقط بصورت آنلاین!

تعدادی از گروه های بین المللی محبوب Facebook و LinkedIn وجود دارد که می توانید به صورت رایگان به آنها بپیوندید. اگر این کار را می کنید حتماً خود را به اعضای دیگرتان معرفی کنید!

اطلاعات بیشتر

آموزش زبان انگلیسی...
ما را در سایت آموزش زبان انگلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدرس زبان انگلیسی englishquick بازدید : 333 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 7:57

امروز می خواهیم ترفندهای یادگیری کلمات انگلیسی را کشف کنیم.

اگرچه یادگیری واژگان انگلیسی یکی از مهارت های اصلی زبان نیست ، اما برای تقویت همه مهارت ها مانند گوش دادن ، صحبت کردن ، نوشتن یا خواندن ، دانش آموزان باید واژگان خود را افزایش دهند تا به راحتی انگلیسی صحبت کنند.

به عنوان مثال ، برای برقراری ارتباط روان به زبان انگلیسی ، باید با ساختارهای دستوری و نحوه استفاده صحیح از آنها آشنا باشید. اما صرفاً دانستن ساختارهای دستوری و قوانین زبان انگلیسی کافی نیست.

ساختارها مانند عباراتی هستند که شما باید برای شکل دادن به کلماتی که در ساختارهای موجود استفاده می کنید استفاده کنید تا بتوانید تا آنجا که ممکن است انگلیسی صحبت کنید.

مرتبط بخوانید:‌ آموزش انلاین زبان انگلیسی

همیشه به یاد داشته باشید که یادگیری واژگان انگلیسی هرگز پایان نمی یابد و دانش محدود نیست. در نتیجه ، پیشرفته و متوسط ​​، می توانید هر روز کلمات جدیدی یاد بگیرید تا کلمات خود را به افرادی نزدیک کنید که زبان اصلی آنها انگلیسی است.

برای یادگیری کلمات انگلیسی نیازی به برنامه ریزی ندارید!
این احتمالاً عجیب ترین عبارتی است که تاکنون شنیده اید. ما همیشه می دانیم که برنامه ریزی پیش رو ما را به جایی که می خواهیم برسیم می رساند. اما ما می خواهیم هنگام خواندن کلمات انگلیسی انعطاف پذیر باشیم.

به عنوان مثال ، این مورد را به روزها و ساعت های خاص هفته محدود نکنید. اگر هر روز سعی کنید کلمات انگلیسی را مرور کرده و یاد بگیرید ، تأثیر آن را زودتر از آنچه فکر می کنید می بینید و یادگیری انگلیسی برای شما آسان تر خواهد بود.

البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که تلاش روزانه به این معنی نیست که باید وقت زیادی را به آن اختصاص دهید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید 4 ساعت در روز انگلیسی یاد بگیرید ، توصیه می کنیم آن ساعت ها را بین روزهای هفته تقسیم کنید و فقط حدود 20 دقیقه در روز را صرف این کار کنید.

نتیجه بسیار بهتر از چند ساعت تمرین و بررسی کلمات انگلیسی در یک روز خواهد بود.

مرتبط بخوانید:‌آموزش خصوصی زبان

فرصتی برای یادگیری و کاوش کلمات انگلیسی
همانطور که قبلا ذکر شد ، شما نیاز به انعطاف پذیری دارید. شما آماده هستید که کلمات جدید را در هر زمان و هر مکان یاد بگیرید ، یا کلماتی را که قبلاً یاد گرفته اید تکرار کنید.

اما دوم ، شما باید فرصت چنین کاری را فراهم کنید. بنابراین برای دانش آموزانی که می خواهند واژگان انگلیسی خود را گسترش دهند ، بهتر است همیشه یک دفترچه یادداشت کوچک با کلمات اخیراً آموخته داشته باشند.

یا اگر فکر می کنید ممکن است آن را فراموش کنید ، بهتر است از یادداشت های تلفن همراه خود استفاده کنید.

در این حالت از زمان مرده بیشتر استفاده کنید. هرچه چیزی را بیشتر کشف و صحبت کنیم ، فرصت و انگیزه بیشتری برای یافتن آن پیدا می کنیم.

در نتیجه ، تمام تلاش خود را برای انجام این کار در تمام طول روز انجام می دهید و حتی ممکن است مجبور نباشید آن روز وقت زیادی را برای یادگیری و مرور کلمات انگلیسی صرف کنید.

آموزش زبان انگلیسی...
ما را در سایت آموزش زبان انگلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدرس زبان انگلیسی englishquick بازدید : 229 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 8:04

چرا بسیاری از افراد قبل از رسیدن به اهدافشان تقویت زبان انگلیسی را متوقف می کنند و از آموزش زبان انگلیسی فاصله می گیرند؟

ما می خواهیم عادات یک زبان آموز موفق انگلیسی را برای مقابله با این مشکل ترک مسیر یادگیری زبان قبل از پایان آن کشف کنیم. تا آخر با من باشید

دلیل این امر دقیقاً چیست؟ بسیاری از عوامل مهم می توانند این مشکل را ایجاد کنند.

من فکر می کنم شروع یک زبان جدید و قدم برداشتن در این مسیر بسیار مهم است و نیاز به تشویق و امید دارد. علاوه بر این ، بسیاری از عوامل مهم در ادامه این رویکرد نقش دارند که از اهمیت کمتری برخوردار نیست!

زیرا ادامه این مسیر بسیار مهم است و همچنین می توان گفت که از ابتدا اهمیت بیشتری دارد.

برای آموزش زبان انگلیسی برنامه داشته باشید تا موفق شوید

داشتن یک برنامه می تواند به شما در رسیدن به هر هدفی از جمله آموزش زبان انگلیسی کمک کند.

معمولاً ما از ابتدا یادگیری زبان انگلیسی را شروع می کنیم و ابتدای روز به زمان زیادی نیاز دارد. اما با گذشت زمان ، این امر احتمالاً تغییر خواهد کرد و این روند همچنان رو به کاهش خواهد بود!

اگر می خواهید یک یادگیرنده انگلیسی موفق شوید ، بهتر است از ابتدا برنامه ریزی کنید ، مبادا در ابتدا خیلی زیاده روی کنید و پس از چند روز کاملا تسلیم شوید!!

از آنجا که هدف از یادگیری زبان انگلیسی برای همه متفاوت است ، غیرممکن است که روش خاصی را به همه بگویید و از آنها بخواهید دقیقاً همان کار را انجام دهند. در واقع ، نسخه ثابت را نمی توان برای همه ایجاد کرد.

اما همه باید متناسب با شرایط ، زمان و نتایجی که می خواهند از آموزش زبان انگلیسی داشته باشند برنامه ریزی کنند.

شما باید هر روز وقت خود را صرف یادگیری زبان انگلیسی کنید ، اما خیلی کم! حتماً تمرینات واقعی مانند مکالمه انگلیسی و لیسنینگ انگلیسی را انجام دهید.

حتی اگر دتقویت زبان انگلیسی را دوست ندارید ، برای خود جالبش کنید!


اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در نیمه راه از هدف تقویت زبان انگلیسی خود چشم پوشی می کنید ، دلیل این است که علاقه ای به این کار ندارید!

درست است که شما برای شروع یادگیری باید هدفمند باشید ، اما به زبان انگلیسی نباید به عنوان یک موضوع تک بعدی مانند فیزیک یا ریاضیات نگاه کرد. به راحتی می توانید هر آنچه را که می خواهید با زبان انگلیسی ادغام کنید و سپس با یادگیری آن لذت ببرید. به این ترتیب شما خسته نخواهید شد و انگلیسی را به روشی عملی فرا خواهید گرفت.

کسانی که خود را مجبور به انجام کاری می کنند که نمی خواهند انجام دهند ، به زودی ناامید خواهند شد!

شما می توانید انگلیسی را به علایق خود اضافه کنید! در واقع ، همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم ، با این کار می توانید انگلیسی را به صورت عملی یاد بگیرید و همچنین می توانید مسیر آموزش زبان انگلیسی را به تنهایی برای همیشه دنبال کنید.

به عنوان مثال ، فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را تماشا کنید تا از تقویت زبان انگلیسی لذت ببرید و آن را تجربه کنید.

این می شود یک تیر و دو هدف!! شما باید در مورد روش یادگیری هوشمند باشید و او را تا حد امکان جذاب کنید!

امیدوارم این مقاله به شما در یافتن مسیر صحیح تقویت زبان انگلیسی یاری کرده باشد

آموزش زبان انگلیسی...
ما را در سایت آموزش زبان انگلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدرس زبان انگلیسی englishquick بازدید : 343 تاريخ : پنجشنبه 6 آذر 1399 ساعت: 8:51

امروزه تعداد کمی از افراد نیازی به یادگیری زبان انگلیسی در زندگی خود احساس نمی کنند و بنابراین برای یادگیری آن اقدامی انجام نمی دهند.
 بسته به شرایط و اهداف هر فرد ، زبانی که وی به عنوان زبان دوم انتخاب می کند ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کلی ، از آنجایی که انگلیسی یکی از پر صحبت ترین زبان های جهان است ، بیشتر زبان آموزان آن را به عنوان زبان دوم انتخاب می کنند.

در دنیای امروز بیش از یک و نیم میلیارد نفر به این زبان صحبت می کنند. در نتیجه ، اگر بتوانیم زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیریم ، می توانیم تقریباً با تمام دنیا ارتباط برقرار کنیم. در این مقاله می توانید در مورد مزایای یادگیری زبان دوم به ویژه انگلیسی مطالعه کنید.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی در همه سنین

خواه انگلیسی باشد ، فرانسه ، اسپانیایی یا ... ، باید بدانید که یادگیری زبان جدید یکی از سخت ترین کارهایی است که مغز انسان می تواند انجام دهد.

همچنین فواید زیادی برای سلامت مغز دارد. همانطور که افراد برای تقویت عضلات با بلند کردن اجسام سنگین ورزش می کنند،

مغز نیز برای تقویت عضلات خود باید آموزش ببیند. یادگیری زبان دوم یکی از بهترین تمریناتی است که می تواند قسمت های مختلف مغز را درگیر کند و به نوعی ورزش برای سلامت مغز تبدیل شود.

در گذشته باور عمومی مردم این بوده است که کودکی که دوزبانه می شود و در سال‌های ابتدایی مغز خود را درگیر به یادگیری دو نوع زبان مختلف می کند ممکن است در زندگی آینده دچار مشکلاتی شود؛ آن ها بر این باور بودند که شاید این کودک نتواند به خوبی یک فرد عادی که فقط زبان مادری خود را می‌داند مشکلات خود را حل کند.

اما واقعیت امروز دقیقاً برعکس است. دانشمندان دریافته اند کودکانی که دوزبانه هستند و از همان کودکی یادگیری زبان دوم مانند انگلیسی را شروع می کنند نه تنها عملکرد زندگی آنها را بهبود می بخشند بلکه از هوش بیشتری نیز برخوردار هستند.

علاوه بر این ، بهتر است بدانید که استفاده از قسمت هایی از مغز انسان که هنگام یادگیری زبان انگلیسی فعال می شوند ، خطر بیماری هایی مانند آلزایمر را در سنین پیری نیز کاهش می دهد.

در نتیجه ، یادگیری زبان دوم مزایای خاص خود را برای همه گروه های سنی دارد. این بدان معنا نیست که کودکان از آن بهره مند می شوند یا فقط بزرگسالان از آن بهره مند می شوند. در هر سنی ، یادگیری یک زبان جدید می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد. لطفا پیشرفت کنید و لذت ببرید.

فرصت های اجتماعی و اشتغال بهتر

یکی دیگر از مزایای یادگیری زبان انگلیسی ، داشتن موقعیت اجتماعی بهتر و یافتن فرصت های شغلی بهتر است.

قبلاً افرادی که انگلیسی می دانستند خاص به حساب می آمدند. اما در عوض در دنیای امروز افرادی که این زبان را نمی دانند در خود احساس ضعف می کنند. زیرا ، از دیدگاه های مختلف ، اهمیت شناخت این زبان به خوبی درک شده است.

جدا از مزایای دانستن زبان دوم برای مهاجران و سفر به خارج از کشور ، دانستن این زبان در کشور فعلی شما نیز می تواند فرصت خوبی را برای شما فراهم کند.

به عنوان مثال ، اگر دانشجویی هستید که برای یافتن کار مناسب آگهی های استخدام را بررسی میکنید ، حتماً دیده اید که بسیاری از آنها تمایل به استخدام افرادی دارند که به زبان انگلیسی تسلط دارند. بنابراین کسانی که به زبان دوم ، به ویژه انگلیسی تسلط دارند ، احتمالاً توسط مصاحبه پذیرفته می شوند و شروع به کار می کنند.

ارتباط با سراسر دنیا
در ابتدای این مطلب به یکی از مزیت‌های یادگیری زبان انگلیسی که ارتباط داشتن با سراسر جهان است اشاره کردیم. وقتی شما زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان دوم خود انتخاب می‌کنیدمی توانید در شبکه‌های اجتماعی با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید.

حتی دوستانی برای خود پیدا کنید و به گفت‌وگو با آن‌ها بپردازد. می‌توانید در مورد فرهنگ آن کشور مطالعه کنید؛ بسیاری از کتاب‌ها، اشعار و داستان‌های معروف جهان را به زبان انگلیسی بخوانید و لذت ببرید.

بسیاری از افراد هستند که عاشق تماشا کردن فیلم ها بخصوص فیلم‌های خارجی هستند. باید بدانید که تماشا کردن فیلم به زبان اصلی و حتی بدون زیرنویس فارسی لذتی چند برابر دارد. هم چنین با تماشاکردن فیلم به خوبی فرهنگ آن کشور را می‌شناسید.

پس یادتان باشد یادگیری زبان انگلیسی صرفا محدود به یادگیری قواعد زبانی و مجموعه‌ای از لغات و واژگان نیست بلکه آشنایی با فرهنگ آن ملت یکی از مزایای اصلی یادگیری زبان دوم محسوب می‌شود.

اگر شما زبان انگلیسی را بخوبی بدانید و فردی باشید که به دنبال کردن اخبار روز دنیا علاقه مند است دیگر نیازی نیست به اخبارهای ترجمه شده گوش دهید. 
در نتیجه یادگیری زبان انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد تا از جایی که در حال حاضر قرار دارید با کل دنیا در ارتباط باشید.

منبع

آموزش زبان انگلیسی...
ما را در سایت آموزش زبان انگلیسی دنبال می کنید

برچسب : یادگیری زبان انگلیسی,آموزش زبان انگلیسی, نویسنده : مدرس زبان انگلیسی englishquick بازدید : 251 تاريخ : شنبه 26 مهر 1399 ساعت: 6:59

امروزه به دلیل اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و تأثیر آن بر وضعیت اجتماعی و فردی افراد ، انواع دوره آموزش زبان انگلیسی برای مقاطع مقدماتی ، متوسطه و پیشرفته طراحی شده و توسط معلمان در آموزشگاه ها و مجتمع های آموزشی تدریس می شود.

هدف از یادگیری زبان انگلیسی برای هر شخص ممکن است متفاوت باشد. همچنین اگر شما پیش از انتخاب یک دوره آموزش زبان
 انگلیسی به صورت خودخوان به مطالعه زبان انگلیسی پرداخته و یا قبلاً در کلاس‌های دیگری شرکت کرده باشید احتمالاً تا حدودی با زبان انگلیسی، لغات زبان انگلیسی و یا گرامر زبان آشنا هستید.

بنابراین بهتر است قبل از شرکت در کلاس زبان سطح خود را مشخص کنید. توصیه می کنم برای آگاهی از ویژگی های یک دوره آموزش زبان انگلیسی خوب ادامه مطلب را تا انتها مطالعه کنید و سعی کنید معیار های زیر را در نظر داشته باشید.

تقویت مکالمه مهم‌ترین معیار دوره آموزش زبان انگلیسی

 بسیاری از اوقات پیش می‌آید که زبان‌آموزان در یک کلاس زبان انگلیسی شرکت می کننداما پس از مدت‌ها حتی نمی‌توانند چندین جمله را به زبان انگلیسی به راحتی بیان کنند. بنابراین از این شکایت دارند که چرا مکالمه به زبان انگلیسی تا این حد دشوار است.

 اما به راستی مکالمه زبان انگلیسی دشوار نیست؛ مشکل اینجاست که افرادی که در این‌گونه کلاس ها شرکت می کنند فرصتی برای صحبت کردن و تقویت مهارت اسپیکینگ یا گفتاری زبان انگلیسی پیدا نمی‌کنند

 ازآنجایی‌که زبان انگلیسی در کشور ما یک زبان خارجی محسوب می‌شود و خارج از محیط کلاس زبان‌آموزان تنها به زبان مادری خودشان صحبت می‌کنند و با این زبان ارتباط برقرار می کنند تنها فرصتی که می‌توان برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی و به خصوص تقویت مهارت های گفتاری و شنیداری ایجاد کرد درست زمانی است که زبان آموز در یک دوره آموزشی زبان انگلیسی شرکت می‌کند و با استاد خود  ارتباط دارد
 
صرف‌نظر از این‌که سطح ابتدایی شما چیست و یا در چه سنی قرار دارید باید بتوانید از همان جلسه اول در تایم کلاس حتی به میزان کم صحبت کنید و به مرور آن‌ را افزایش دهید.

آموزش گرامر زبان انگلیسی به صورت غیرمستقیم 

یکی از مهمترین قسمتهای یادگیری هر زبانی یادگیری گرامر زبان است. البته بسیاری از مردم معتقدند که برای صحبت به زبان انگلیسی نیازی به یادگیری دستور زبان انگلیسی نداریم.

البته این ایده کاملا اشتباه است. اما از طرف دیگر ، باید بدانید که تمرکز بیش از حد بر حل تمرینات گرامر و به خاطر سپردن فرمول های یادگیری گرامر نیز بی فایده است ، بنابراین هنگام انتخاب یک دوره زبان انگلیسی ، تحقیق کنید و بپرسید که تدریس گرامر زبان در این کلاس چگونه انجام می شود.

 بهترین روش آموزش دستور زبان انجام غیر مستقیم آن هنگام مکالمه انگلیسی است. آنچه از فرمول دستور زبان یک زبان مهمتر است ، استفاده صحیح از این گرامرها است.

به عنوان مثال ، شما می دانید که ما برای بیان اعمالی که در گذشته اتفاق افتاده است ، باید از زمان گذشته ساده استفاده کنیم ، اما فقط دانستن این موضوع و همچنین یادگیری فعل به شما در مکالمه انگلیسی کمک نمی کند.

آنچه مهم است چگونگی استفاده از این زمان و مکان استفاده از آن به روشی کاملاً طبیعی است ، شبیه به افرادی که زبان مادری آنها انگلیسی است و این حتی با سالها حل تمرین های دستوری محقق نخواهد شد.

دوره آموزش زبان انگلیسی تضمینی

 امروزه به علت تعدد آموزشگاه‌ها و مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی بسیاری از زبان‌آموزان به هنگام ثبت‌نام در یک دوره آموزشی ترید دارند و نمی‌دانند که کدام یک آن‌ها را زودتر به هدفشان خواهند رساند و یا کدام یک از آن‌‌ها بهتر از دیگری است

البته من کاملاً تردید آن‌ها و سردرگمی شان را در این مورد که در کدام یک از دوره‌ها شرکت کنند درک می کنم چراکه نه‌تنها  زمان برای همه انسان‌ها بسیار ارزشمند است بلکه هزینه‌ای که بابت کلاس زبان انگلیسی می‌پردازند باید نسبت به کیفیت آن کلاس معقول و منطقی باشد

اما اگر یک آموزشگاه اساتید مجرب زبان انگلیسی را برگزیند و به سیستم آموزش زبان انگلیسی خود اطمینان داشته باشد، آموزش زبان انگلیسی تضمینی را برای شما در نظر می‌گیرد.

بدین صورت  مطابق با سطح اولیه شما، به شما می‌گوید  که در انتهای دوره آموزش زبان انگلیسی به چه سطحی خواهید رسید و تا چه حد زبان انگلیسی شما پیشرفت می‌کند.

در نتیجه اگر می‌خواهید از شرکت کردن در یک دوره ‌آموزش زبان انگلیسی اطمینان داشته باشید، کلاس زبان انگلیسی تضمینی می‌ تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

منبع : مداد

آموزش زبان انگلیسی...
ما را در سایت آموزش زبان انگلیسی دنبال می کنید

برچسب : آموزش زبان انگلیسی,یادگیری زبان انگلیسی,کلاس خصوصی زبان انگلیسی,معلم خصوصی زبان انگلیسی, نویسنده : مدرس زبان انگلیسی englishquick بازدید : 248 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 21:43

زبان یعنی برقراری ارتباط میان انسان‌‌ها و هنگامی‌که شخصی یک زبان جدیدی مثل زبان انگلیسی را یاد می‌گیرد، به دنبال تقویت مکالمه آن زبان است.


زبان آموزان با تقویت مکالمه انگلیسی خود می‌توانند به‌راحتی در هر جای این دنیا با دیگران ارتباط برقرار کنند. اگر هدفتان این است که یک مکالمه روان داشنه باشید باید از بین چهار مهارت های شنیداری یا لیسنینگ، گفتاری یا اسپیکینگ، نوشتاری یا رایتینگ و در نهایت خواندن یا ریدینگ  بر روی دو مهارت شنیداری و گفتاری تمرکز کنید.

مرتبط بخوانید: تدریس خصوصی زبان

در ادامه این مطلب به بررسی برخی از راهکارهای تقویت مکالمه می‌پردازیم.


تماشا‌کردن فیلم و سریال
احتمالاً تا به حال در مورد تأثیرات تماشا کردن فیلم و سریال و بر روی تقویت مهارت‌های زبانی بسیار شنیده‌اید؛ باید بدانید که این کار ارتباط تنگاتنگی با تقویت مکالمه انگلیسی نیز دارد. از آنجایی‌که با تماشاکردن هر فیلم شما می‌توانید مکالماتی که بین بازیگران هست را بشنوید و از آن‌ها الگوبرداری کنید، به سرعت می‌توانید مکالمه‌ی روان تری داشته باشید.

سعی کنید دانش زبانی خودتان را از این طریق به مرور گسترش دهید.اگر در سطوح مبتدی قرار دارید هیچ اشکالی ندارد که دفعات اول فیلم را با زیرنویس حتی فارسی نگاه کنید. اما برای آنکه تأثیر بسیار بهتری بر روی تقویت اسپیکینگ و لیسنینگ شما داشته باشد توصیه می‌کنیم که هر فیلم را دو بار تماشا کنید، یک بار با زیرنویس و بار دیگر بدون زیرنویس. 


برای انتخاب فیلم البته این نکته را در نظر بگیرید که فیلم موردنظر شما مطابق با سلیقه شما باشد تا بتوانید این کار را به طور مداوم و مستمر انجام دهید.همچنین به خاطر داشته باشید که زبان انگلیسی‌، زبان مادری شما نیست. پس اگر متوجه بخش‌هایی از فیلم نمی‌شوید، امری بسیار طبیعی است. درنتیجه از این کار ناامید نشده نشوید تا تاثیر شگفت‌انگیز آن را ببینید.


برای تقویت مکالمه انگلیسی، با صدای بلند صحیت کنید
 برای تقویت مکالمه انگلیسی شما نیاز دارید که صدای خودتان را بشنوید. در نتیجه اگر حتی ساعت‌ها به خواندن کتاب‌های مختلف بپردازید؛پادکست های متفاوتی را گوش بدهید و هرشب به تماشا کردن یک فیلم بنشینید، درنهایت نیاز دارید تا به زبان انگلیسی صحبت کنید و صدای خودتان را بشنوید

مرتبط بخوانی:‌ تدریس انلاین زبان انگلیسی


 درست است که انجام دادن تمرینات لیسنینگ و یا حتی شنیدن موسیقی تأثیر بسیار زیادی بر تقویت مهارت اسپیکینگ شما یا تقویت مکالمه انگلیسی می‌گذارد اما در کنار آن باید صحبت کردن به زبان انگلیسی را فراموش نکنید.

بسیاری از زبان‌آموزان می گویند با افرادی که بتوانند به زبان انگلیسی صحبت کنند در ارتباط نیستند و به همین بهانه خودشان نیز مکالمه انگلیسی را ترک می‌کنند. اما باید به شما بگویم شما لزوماً به فردی که بتواند به زبان انگلیسی صحبت کند نیازی ندارید.

حتی اگر به زبان انگلیسی فکر کنید و با خودتان صحبت کنید حتی پس از مدتی شاهد پیشرفت مکالمه انگلیسی خود خواهید بود. پس از صحبت کردن با خودتان آن هم با صدای بلند نهراسید. در هر زمان نهایت سعی خود را بکنید تا از آنچه که جدیداً یاد گرفته‌اید در مکالمه انگلیسی خود استفاده کنید.


گسترش دایره واژگان
گسترش دایره واژگان شما و یاد گرفتن اصطلاحات زبان انگلیسی باعث می‌شود تا شما حین صحبت کردن بتوانید به‌راحتی ایده‌های خود را به مخاطب خود برسانید.

هر چه شما لغات بیشتری بلد باشید و بتوانید از آن‌ها در مکالمه خود استفاده کنید، برقراری ارتباط سریع‌تر و راحت‌تر اتفاق می‌افتد.

البته به خاطر داشته باشید که دانش واژگان هر فرد به دو دسته تقسیم می‌شود: دسته اول واژگانی است که شخص صرفاً با دیدن آن‌ها متوجه معنی لغت می‌شود و یا حتی فقط آن لغت برایش آشناست‌ . اما بخش دوم مربوط به دسته واژگانی است که بارها و بارها برای شخص تکرار شده و نه‌تنها معنی  بلکه جایگاه و زمان استفاده درست استفاده آن‌ها برای زبان‌آموز کاملاً واضح است.

درنتیجه به هنگام مکالمه کردن به زبان انگلیسی می‌تواند به‌راحتی از آن‌ها استفاده کند. اگر می‌خواهید واژگان جدیدی را که یاد می‌گیرید، در ذهن شما نهادینه شود. راهی جز  مرور و تکرار آن‌ها وجود ندارد. منظور ما از مرور و تکرار صرفاً بارها و بارها خواندن جزوه لغات شما نیست؛ اگرچه که این کار لازم است.

اما در کنار آن تقویت مهارت‌های زبانی بسیار به یکدیگر وابسته بوده و به طور مثال شما با تماشا کردن فیلم ممکن است بسیاری از لغاتی را که قبلاً شنیده اید و یاد گرفته‌اید برایتان مرور و تکرار شود .

در پایان تقویت مکالمه انگلیسی برای هر زبان آموزی که به یادگیری این زبان پرداخته است ضروری و لازم است و شما با به کارگیری روش های ذکر شده می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسید.

منبع: مداد

آموزش زبان انگلیسی...
ما را در سایت آموزش زبان انگلیسی دنبال می کنید

برچسب : آموزش مکالمه انگلیسی,تقویت مکالمه زبان انگلیسی,تقویت اسپیکینگ, نویسنده : مدرس زبان انگلیسی englishquick بازدید : 226 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 8:07

در طی سال‌های تدریسم چه در مجموعه انگلیشدان و چه در سایر موسسات آموزش زبان انگلیسی، بسیاری از زبان‌آموزان را دیده‌ام که برای بار اول‌شان نبوده است که به یادگیری زبان انگلیسی پرداخته اند. خیلی از آن‌ها مدت‌ها قبل مطالعه این زبان را شروع کرده بودند و به هر دلیلی پس از مدت کوتاهی آن را رها کرده‌اند. بعدها متوجه این مسئله شده‌اند که تا چه اندازه دانستن زبان انگلیسی در زندگی آن‌ها اهمیت دارد؛ پس دوباره گام در این مسیر گذاشته و یادگیری زبان انگلیسی را شروع کرده‌اند. اگر شما چنین فردی نبوده‌اید، احتمالاً اطرافیان خودتان دیده‌اید که فردی حتی مدت‌ها به کلاس زبان رفته یا به صورت خود خوان زبان انگلیسی را در منزل تمرین کرده، اما به هر دلیلی پس از گذشت مدتی این کار را رها کرده است.

درنتیجه با مرور زمان تقریباً تمام آنچه را که نیز یاد گرفته بود فراموش کرده است.  به‌راستی دلیل این مسئله چیست؟  عوامل بسیاری می‌توانند به این مشکل منجر شود تا در پایان به خود بگویید چرا زبان انگلیسی را یاد نمیگیرم؟

ما باور داریم که شروع یادگیری یک زبان جدید و قدم گذاشتن در این مسیر بسیار حائز اهمیت و همچنین نیازمند انگیزه و هدفمند بودن است.

در کنار آن نیز بسیاری از عوامل برای ادامه این مسیر مؤثر خواهند بود؛ چراکه ادامه دادن این مسیر به همان اندازه، بلکه بیشتر از شروع اولیه اهمیت دارد. همان‌طور که می‌دانید عادات ما شکل‌دهنده رفتارهای ما هستند، در یادگیری زبان انگلیسی هم زبان آموزانی که عادات درستی دارند می‌توانند مسیر خود را تا انتها ادامه داده و به هدفشان برسند. بنابراین در این مطلب سعی داریم تا برخی از عادات یک زبان‌آموز موفق که به ثابت‌قدم ماندن در مسیر یادگیری زبان به او کمک می‌کند به شما معرفی کنیم.

برنامه ریزی کنید

یکی از مهم‌ترین عواملی که نه فقط در مسیر یادگیری زبان، بلکه در هر یک از مسیرهای زندگی، در هر مقطعی و در هر مرحله‌ای که انسان‌ها می‌خواهند به هدفی برسند باید به آن توجه کنند، این است که برنامه‌ریزی داشته باشند. مخصوصاً که اگر یک راه طولانی درپیش رو دارند. بسیاری از اوقات پیش می‌آید که در ابتدا به دلیل انگیزه بسیار بالا یک کاری را شروع می‌کنیم و در روزهای اولیه ساعت‌های نسبتاً زیادی را به انجام آن کار اختصاص می‌دهیم.

اما با گذشت زمان شاید دلسرد شویم و به مرور وقتی که به آن کار برای آن کار می‌گذاریم کمتر و کمتر شود. اگر می‌خواهید یک زبان‌آموز موفقی باشید، بهتر است از همان ابتدای مسیر برای خودتان برنامه‌ریزی کنید بدین صورت نه در روزهای اولیه بیش از حد این کار را انجام می‌دهید و نه پس از گذشته چند روز کاملاً این کار را ترک می‌کنید.

ازآنجایی‌که هدف هر شخص برای یادگیری زبان انگلیسی با دیگری متفاوت است نمی‌توان یک برنامه مشخص را به همه افراد گفت و از آن‌ها خواست که همان را دقیق انجام بدهند.بلکه هر شخصی باید با توجه به موقعیت، وقت و نتیجه‌ای که می‌خواهد از آن بگیرد برنامه‌ریزی متفاوتی داشته باشد.

اما به‌طورکلی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً هر روز وقتی را به این کار اختصاص دهید. این نکته را نیز به یاد داشته باشید اگر قصد شما رسیدن به سطوح بالا و داشتن مکالمه سلیس و روان است حتماً در برنامه‌ریزی خود هر روز یک تمرین لیسنینگ یا شنیداری  مثلا گوش دادن به یک فایل صوتی یا دیدن بخش فیلم را بگنجانید.

همچنین یک تایمی را برای صحبت کردن خودتان و مکالمه به زبان انگلیسی در نظر بگیرید. بسیاری از افراد هستند که تمرین زبان انگلیسی را فقط حل کردن تمرین های کتاب می دانند اما تمرینات شنیداری و در کنار آن گفتاری اثراتی به مراتب بالاتر از صرفاً حل کردن تمرینات کتاب برای شما خواهد داشت.در پایان یک برنامه‌ریزی مستمر و هر روز که شامل تمرینات گفتاری و شنیداری مکمل با یکدیگر باشد می‌تواند شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هدفتان از یادگیری زبان برساند. 

علاقه و مطالعه زبان انگلیسی در کنار هم

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود بسیاری از زبان‌آموزان اواسط در اواسط مسیر یادگیری زبان انگلیسی این کار را رها کرده و چرا زبان انگلیسی یاد نمیگیرم را بدون پاسخ رها کنند، این است که علاقه‌ای به آن نشان نداده و انگیزه خود را از دست می‌دهند.

درست است که برای شروع یادگیری باید هدفمند بود. اما زبان انگلیسی را نباید به‌عنوان یک درس مثل فیزیک یا ریاضیات در نظر گرفت که تک بعدی است. شما به هر چیزی که علاقه داشته باشید می‌توانید به‌راحتی آن را با زبان انگلیسی  ادغام کنید و در این صورت از یادگیری آن لذت ببرید.

همیشه افراد وقتی به انجام کاری مجبور بوده‌اند یا خودشان را مجبور به انجام دادن یک کاری که دلخواهشان نیست می‌کنند، نمی‌توانند با علاقه آن کار را انجام دهند و دوست دارند که هرچه زودتر از انجام دادن این کار خلاصی یابند.

ولی اگر شما علاقه خودتان را بتوانید به نحوی با زبان انگلیسی ترکیب کنید به نظر می‌آید هرگز مطالعه زبان انگلیسی را ترک نخواهید کرد و اصلاً حس نمی‌کنید که درحال مطالعه یادگیری زبان انگلیسی هستید.

تماشاکردن فیلم و سریال تقویت زبان انگلیسی، گوش دادن به موزیک و مطالعه کتاب سه عاملی است که تقریباً اگر به هر سه آن‌ها هم علاقه‌مند نباشید حتماً به یکی از آن‌ها علاقه‌مند هستید. سه مورد ذکر شده روش‌های بسیار مؤثری برای تقویت زبان انگلیسی هستند.

پس از همین امروز شروع کنید!  و یادگیری زبان انگلیسی غیر مستقیم را یکی از عادت‌های خوب خودتان قرار دهید.

منبع: مداد

آموزش زبان انگلیسی...
ما را در سایت آموزش زبان انگلیسی دنبال می کنید

برچسب : یادگیری زبان انگلیسی,آموزش زبان انگلیسی, نویسنده : مدرس زبان انگلیسی englishquick بازدید : 227 تاريخ : جمعه 18 مهر 1399 ساعت: 22:31